260 000 продадени бройки за шест години: надали от BMW са вярвали, че ще постигнат такъв грандиозен успех с Х6. С този не съвсем практичен модел компанията от Мюнхен „улови“ пулса на времето. Той използва базата на Х5 и макар че за всекидневието не е толкова добро решение, цената му е с над 10 000 лв. по-висока. Докато екстериорният дизайн е направен така, че автомобилът да „показва мускули“, кокпитът е ориентиран изцяло към шофьора. Тъмна дебела кожа, пиано лак и разположени по-ниско седалки с по-добра странична опора – при този SUV ударението е повече върху Sport, отколкото върху Utility. 
X6 M50d може да бъде и нежен
До този извод стигаме и след оценка на моторизациите. Базовата версия е 30d с 258 к.с. и разход 6,0 л. Другата крайност в гамата е бензинов V8 Biturbo с 450 к.с. Към тези два варианта се добавя M50d с 381 к.с., който ни прави много добро впечатление. „Шестакът“ с три турбокомпресора има двойствена природа. Когато превключвателят за режимите на шофиране е настроен на Comfort или Eco Pro, 3-литровият дизел работи нежно и тихо – така човек може да се наслаждава на спокойно „носене“ по магистралата.
381 к.с. и 740 Нм напомнят повече за М4, отколкото за Х5
Щом изберете режим Sport обаче, M-дизелът показва своето истинско лице: осветлението на арматурното табло става червено, хващате волана по-здраво и веднага усещате как цялата кола кара мускулите ви да се напрегнат. Окачването се „втвърдява“, кормилното управление става по-директно, газта „поема“ по-лесно, а звукът става по-агресивен. Безпощадните 740 Нм се справят с 2-тонния SUV като с перце, а той се държи така, сякаш е направен да атакува планински пътища с много завои. Х6 не е SUV като всеки друг, той напомня повече на М4, отколкото на Х5. M50d е може би най-добрата комбинация от разум и страст. В момента M50d е най-скъпото изпълнение в гамата (ок. 170 000 лв.) - поне до представянето на бензиновата М-версия, която ще дебютира съвсем скоро - на изложението в Лос Анджелис. 
ИзводЕстествено Х6 е невероятно неразумен автомобил. Х5 обаче не е много по-различен – който иска просто повече място, спокойно ще се оправи и със Серия 5 Touring. Но когато става въпрос за статус и удоволствие, Х6 е много по-добро решение. Не само сред Х-моделите. А може би в цялото портфолио на BMW.
 4 цилиндъра за новото Camaro!
            4 цилиндъра за новото Camaro!
    
     Глобалните продажби на Volvo Cars нарастват
            Глобалните продажби на Volvo Cars нарастват
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   BMW Videos
    BMW Videos   
    

