Под слогана „Силата на Skoda" марката от Млада Болеслав разкри новата си емблема, както и идеите си за бъдещия дизайн на моделите от гамата си. Прототипът VisionD е истинска заявка за амбициите й спрямо пазарите в Европа, Китай, Индия и Русия. 
Най-значимата промяна във фирмената емблема уголемяването на крилатите стрелки, а доскорошното естествено зелено е станало още по-ярко. 
Дългата колесна база на VisionD и късите надвеси са съчетани с динамична линия на покрива, а интериорът е с модуларен дизайн, подлежащ на възможности за реорганизация на пространството. Естествено концепцията е първият автомобил, увенчан с новото лого. 
 
       Специални лизингови условия за Renault, Dacia и Nissan
      Специални лизингови условия за Renault, Dacia и Nissan
    
     
       Автосалон Женева 2011: Изненада на щанда на Alf...
      Автосалон Женева 2011: Изненада на щанда на Alf...
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

