Фейслифтът на култовия Chevrolet Camaro е готов и вече дебютира под формата на купе. Тези дни във Франкфурт видяхме и версията му кабриолет. На снимката ви показваме европейската версия на автомобила, която е с двигател V8.
Инак промените като цяло за Camaro 2014 са преди всичко козметични, като изключим версията Z/28. Споменаваме MyLink интерфейса със 7-инчов тъчскрийн дисплей. Спортните седалки Recaro, предлагани за купето, обаче не са валидни за кабриолета. 
Базовата открита версия върви с познатия ни 3,6-литров V6 с макс. 323 к.с. Другата възможност е 6,2-литровият V8 от SS с 432 к.с. (400 за автоматика). ZL1 запазва 6,2-литровия мотор без визуални промени, а Z/28 се спряга само във версия купе със 7,0-литров силов агрегат с макс. мощност 500 к.с. 
 
       Mansory навлече карбонова кожа на Aventador
      Mansory навлече карбонова кожа на Aventador
    
     
       Nissan направи умен часовник Nismo
      Nissan направи умен часовник Nismo
    
    Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!