Инициативата „Мини на чисто“ започва на 22 април и е свързана с безопасността на движението. Цел на организаторите е да привлекат вниманието на участниците в трафика към пешеходните зони. За целта над 50 пътеки в центъра на София ще бъдат основно почистени и маркирани със знаци и послания – „Мини на чисто“. Инициативата е организирана със съдействието на Столична община, КАТ и Съюза на българските автомобилисти.
„Този тип маркировка се използва на много места по света и ефектът е повишено внимание от страна на пешеходци и водачи на превозни средства“ – коментира Любомир Каримански, изпълнителен директор в „Инвестбанк АД“, основен спонсор на кампанията.
Методите за почистване и маркиране са изцяло екологични и щадят околната среда. Боите са органични – на млечна основа и изчезват с времето.“ Ефектът от почистването и маркирането ще трае от един до два месеца на платното и „надяваме се много повече в съзнанието на съгражданите ни“, сподели управителят на агенция GreenGraffiti
Brabus Thailand залага на момичетата
Новият Nissan Qashqai ще дебютира през ноември
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!